Träning

Vårterminen 13 januari -  17 juni 2020

TiderMåndagTisdagOnsdagTorsdag 

 

09.00

 

Styrketräning
Senior 

 

09.15  SeniorMix

 

 

10.00

Pilates Senior

Styrketräning
Senior

Pilatesboll Senior

 

10.15 Senior Mix

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.30

 

Core med boll (45min)

 

 

 

 

 

 

18.00

Funktionell Styrka 

 

Pilates Cirkelfys    
18.30   Yinyoga     

                

 

19.15

 

 

 

Yoga relax

 

 

Med reservation för ändringar!

 

BOKNING OCH AVBOKNING!

Alla pass går att förboka på hemsidan, självklart kan du alltid komma förbi även fast du inte har bokat, då i mån av plats. Om du har förbokat måste du vara på plats 5 min innan start annars går platsen till reserv. Avbokning av pass sker via bekräftelsemailet som du får till din uppgivna mailadress.  Om ett pass är fullbokat är du välkommen att sätta upp dig på en reservplats.

Priser

Träning

Terminskort                                3000:-
Klippkort 10 ggr                        1530:- 
Drop in                                           170:-

Terminskort Senior                   2600:- Gäller endast på Seniorpassen
Klippkort 10 ggr Senior           1305:- Gäller endast på Seniorpassen
Drop in Senior                               145:-  Gäller endast på Seniorpassen

Terminskortet är personligt och är giltigt en termin. Kortet kan ej inlösas för pengar.

Klippkortet är opersonligt och är giltigt i ett år, vid uppvisat läkarintyg kan dock kortet förlängas. Kortet kan ej inlösas för pengar.

Avbokning sker via länken i bekräftelsemailet som du får till den mailadress du uppgivit vid bokning.

utfall blue smaller

Våra pass

FUNKTIONELL STYRKA 55 min
Styrketräning som utvecklar rörlighet, balans, koordinationsförmåga med övningar som aktiverar olika muskler samtidigt. Träningen utförs med hantlar, skivstänger, gummiband, kettlebells. Målet är att bygga en stark kropp som klarar av belastningar i vardagen. 
Instruktörer: Leg.Naprapat Pia Ekström.

CORE MED BOLL 45min
I core med boll fokuserar vi på kroppskontroll, styrka och balans. Vi använder oss av stora pilatesbollar och kroppsvikt. Alla övningar har alternativ. Passet passar så väl för nybörjare som för vana träningsdeltagare. 
Instruktörer: Leg. Naprapat Linnea Rydberg Månsson. 

PILATES 55 min
Pilates fokuserar på kroppskontroll, bålstyrka och rörlighet. Under passets gång så använder du dig av din egen kroppsvikt. Pilates är en effektiv träningsform som på ett säkert sätt stärker kroppens muskulatur inifrån och ut. 
Instruktör: Leg. Naprapat Sara Lind 

CIRKELFYS 55 min
Cirkelträning för hela kroppen med mycket flås. Tanken med passet är att bygga upp och träna kroppen så den klarar av påfrestningar i vardagen. Passet avslutas med "tips från coachen" 
Instruktör: Leg. Naprapat Nicholas Kirkvaag.

YOGA RELAX 60 min 
Ett pass med intentionen avslappning, återhämtning och medveten närvaro. Vila varvas med enkla yogapositioner i följsamt flöde för att värma upp kroppen och där andetaget är i fokus. Inga förkunskaper krävs, passet passar alla.  
Yogalärare: Ann-Charlott Keymer .

YINYOGA 75 min 
Yinyoga är en lugn, meditativ yoga där vi jobbar med bindväven. Syftet är att återskapa kroppens naturliga rörelseförmåga i lederna. Yinyogan ökar vätskeflödet i kroppen, vilket i sin tur påverkar våra organ och vårt nervsystem positivt.
Yogalärare: Johanna-mari Spjuth.

 

SENIORTRÄNING

PILATES Senior 55 min
Pilates fokuserar på kroppskontroll, bålstyrka och rörlighet. Under passets gång så använder du dig av din egen kroppsvikt. Pilates är en effektiv träningsform som på ett säkert sätt stärker kroppens muskulatur inifrån och ut.
Instruktör: Leg.Naprapat Sara Lind.

PILATESBOLL Senior 55 min
Ett roligt pass med massor av nyttiga övningar som effektivt stärker din mage och din rygg. Vi tränar på stora pilatesbollar för att förbättra hållning, balans, rörlighet och de viktigaste musklerna i bäckenbotten, allt för att underlätta andra fysiska moment i din vardag. 
Instruktör: Leg.Naprapat Maria Berglund.

STYRKETRÄNING Senior 55 min
Cirkelträning med hantlar, viktstänger, gummiband och kettlebells. Här tränas styrka, balans och koordination.
Instruktörer: Leg.Naprapat Pia Ekström.

SENIOR MIX 55 min
Ett varierande pass med styrka, balans och rörlighet i fokus. Målet med passet är att deltagarna ska få en ökad stabilitet, balans och hållning. 
Instruktörer: Leg.Naprapat Linnea Rydberg Månsson.

 

 

 

Besöksadress

  • Brunnsgatan 4A
  • 172 68 Sundbyberg
  • 08–28 99 22
  • Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.